Meller świętuje 5 urodziny!
2019-10-18
Świętując swoje piąte urodziny, Meller pochwalić się może wielkim sukcesem - z małego internetowego start-upu stał się jedną z najbardziej wpływowych marek modowych w Hiszpanii i najszybciej rozwijającym się brandem w branży zegarkowej.
W 2014 r. Sergi Benet, Marco Grandi i Borja Nadal, kierując się pasją i zamiłowaniem do mody, wzburzeni wygórowanymi cenami oferowanymi przez duże firmy z branży, zdecydowali się stworzyć markę akcesoriów modowych w Barcelonie, swoim rodzinnym mieście. Założenie trójki przyjaciół było proste - stworzyć wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie, mocno inwestując w marketing internetowy. Początkowo Meller postawił na okulary przeciwsłoneczne - duża ilość modeli w najbardziej popularnych fasonach, takich jaki kocie oczy, lenonki czy w stylu wayfarer zdobyła serca fanów na całym świecie. Zdawało się zatem, że przyjęty model biznesowy jest bardzo skuteczny i czas na rozwój asortymentu. Założyciele marki postanowili rozwinąć gamę akcesoriów o kolejne produkty i wypuścili na rynek pierwsze kolekcje zegarków z logo Meller.
Jakość bez kompromisów
Zdając sobie sprawę z tego, jak ważne jest wzornictwo, bogactwo kolorów i umiejętność odczytania najnowszych trendów mody, Meller nie zapomniał o swoim motto - czyli produkowaniu akcesoriów wysokiej jakości. Wykorzystując materiały z najwyższej półki, marka stworzyła zegarki, które swoim wykonaniem zaspokoją nawet wytrawnych znawców branży. Zegarki Meller wyposażone są w japońskie mechanizmy kwarcowe, wykonane są w całości ze stali nierdzewnej, a szkiełko pokryte jest cienką warstwą szafiru dzięki czemu jest odporne na zarysowania. Marka wprowadziła na rynek kolekcję MAORI - zegarki damskie i męskie o delikatnej linii, ujmującej prostocie i minimalistycznym stylu. W kolejnych latach rozwijała swoją ofertę o damskie kolekcje zegarków, takie jak DENKA czy NIARA oraz znalazła sposób na stworzenie designerskich męskich czasomierzy - MAKONNEN oraz EKON. Marka stale rozwija swój asortyment, zaskakując pozytywnie swoich fanów na całym świecie.
Meller dostępny w 30 krajach świata
Chociaż największym rynkiem marki jest rynek hiszpański, Meller prowadzi sprzedaż w ponad 30 krajach, a ponad 80% obrotów pochodzi z zagranicy. Wynika to ze strategii opartej na mediach społecznościowych. Strona marki zawdzięcza jej ponad 15 milionów odwiedzin, a sprzedaż plasuje się na poziomie 500 000 sztuk okularów i 100 000 zegarków z ponad 3000 milionów wyświetleń na Facebooku i na Instagramie. Popularność postów na Instagramie jest owocem stałej współpracy z ponad 2000 influencerami, takimi jak Julieta Padrós, Jenn Muchelas, Nuria Blanco, Marina Muñoz czy Isa Ramos, a także brandami takimi jak Volkswagen, Rituals, Happy socks, Jonak, Birchbox czy URH Hotels. W 2018 roku Meller rozpoczął sprzedaż w sklepach stacjonarnych, zaznaczając swoją obecność w ponad 600 punktach sprzedaży głównie w Hiszpanii, Grecji, Finlandii, Belgii, Holandii, Szwecji i Polsce. W najbliższym czasie marka pojawi się w Stanach Zjednoczonych, Portugalii i Chorwacji.
W 2014 r. Sergi Benet, Marco Grandi i Borja Nadal, kierując się pasją i zamiłowaniem do mody, wzburzeni wygórowanymi cenami oferowanymi przez duże firmy z branży, zdecydowali się stworzyć markę akcesoriów modowych w Barcelonie, swoim rodzinnym mieście. Założenie trójki przyjaciół było proste - stworzyć wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie, mocno inwestując w marketing internetowy. Początkowo Meller postawił na okulary przeciwsłoneczne - duża ilość modeli w najbardziej popularnych fasonach, takich jaki kocie oczy, lenonki czy w stylu wayfarer zdobyła serca fanów na całym świecie. Zdawało się zatem, że przyjęty model biznesowy jest bardzo skuteczny i czas na rozwój asortymentu. Założyciele marki postanowili rozwinąć gamę akcesoriów o kolejne produkty i wypuścili na rynek pierwsze kolekcje zegarków z logo Meller.
Jakość bez kompromisów
Zdając sobie sprawę z tego, jak ważne jest wzornictwo, bogactwo kolorów i umiejętność odczytania najnowszych trendów mody, Meller nie zapomniał o swoim motto - czyli produkowaniu akcesoriów wysokiej jakości. Wykorzystując materiały z najwyższej półki, marka stworzyła zegarki, które swoim wykonaniem zaspokoją nawet wytrawnych znawców branży. Zegarki Meller wyposażone są w japońskie mechanizmy kwarcowe, wykonane są w całości ze stali nierdzewnej, a szkiełko pokryte jest cienką warstwą szafiru dzięki czemu jest odporne na zarysowania. Marka wprowadziła na rynek kolekcję MAORI - zegarki damskie i męskie o delikatnej linii, ujmującej prostocie i minimalistycznym stylu. W kolejnych latach rozwijała swoją ofertę o damskie kolekcje zegarków, takie jak DENKA czy NIARA oraz znalazła sposób na stworzenie designerskich męskich czasomierzy - MAKONNEN oraz EKON. Marka stale rozwija swój asortyment, zaskakując pozytywnie swoich fanów na całym świecie.
Meller dostępny w 30 krajach świata
Chociaż największym rynkiem marki jest rynek hiszpański, Meller prowadzi sprzedaż w ponad 30 krajach, a ponad 80% obrotów pochodzi z zagranicy. Wynika to ze strategii opartej na mediach społecznościowych. Strona marki zawdzięcza jej ponad 15 milionów odwiedzin, a sprzedaż plasuje się na poziomie 500 000 sztuk okularów i 100 000 zegarków z ponad 3000 milionów wyświetleń na Facebooku i na Instagramie. Popularność postów na Instagramie jest owocem stałej współpracy z ponad 2000 influencerami, takimi jak Julieta Padrós, Jenn Muchelas, Nuria Blanco, Marina Muñoz czy Isa Ramos, a także brandami takimi jak Volkswagen, Rituals, Happy socks, Jonak, Birchbox czy URH Hotels. W 2018 roku Meller rozpoczął sprzedaż w sklepach stacjonarnych, zaznaczając swoją obecność w ponad 600 punktach sprzedaży głównie w Hiszpanii, Grecji, Finlandii, Belgii, Holandii, Szwecji i Polsce. W najbliższym czasie marka pojawi się w Stanach Zjednoczonych, Portugalii i Chorwacji.
Pokaż więcej wpisów z
Październik 2019