Zwroty w Aleho.pl

Na aleho.pl dbamy o prawa naszych Klientów i zawsze działamy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystko po to, abyś czuł się bezpiecznie i swobodnie. Produkty na naszym sklepie są zawsze nowe, oraz pochodzą bezpośrednio od producentów lub dystrybutorów, co gwarantuje ich oryginalność i najwyższą jakość. Jeżeli mimo to, chcesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar – masz do tego pełne prawo i chętni Ci w tym pomożemy.


 1. ILE MAM CZASU NA ZWROT LUB WYMIANĘ ?

Masz 14 dnia na zwrot lub wymianę towaru zakupionego na aleho.pl, licząc od dnia otrzymania przesyłki od kuriera.

2. ILE KOSZTUJE ZWROT LUB WYMIANA ?

Oferujemy Ci darmową dostawę dla zamówień powyżej 169 zł, jednak opłatę za zwrot lub wymianę ponosisz Ty. Przesyłkę nadajesz do nas indywidualnie, więc jej cena zależy od tego, jaki sposób dostawy wybierzesz. Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem. 

3. JAK MAM DOKONAĆ ZWROTU LUB WYMIANY ?

3.1. Szybki i prosty kreator zwrotów i wymiany

  • zaloguj się na swoje konto w aleho.pl (wystarczy że klikniesz w pole "zwrot" w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia) lub w górnym prawym rogu strony

  • postępuj zgodnie ze wskazówkami prostego kreatora zwrotów

  • jeżeli chcesz wymienić towar, to dodaj zwrot i formę zwrotu pieniędzy wybierz "saldo klienta"

  • wydrukuj zgłoszenie zwrotu oraz dokument sprzedaży i zapakuj razem z towarem do oryginalnego pudełka

  • paczkę wyślij na adres: ul. Przemysłowa 6, 62-030 Luboń,

3.2. Tradycyjny sposób zwrotu lub wymiany

  • Wydrukuj, wypełnij i podpisz Formularz Odstąpienia od Umowy na Odległość (pobierz go tutaj)

  • zapakuj Formularz, dokument sprzedaży oraz towar do oryginalnego pudełka,

  • paczkę wyślij na adres: ul. Przemysłowa 6, 62-030 Luboń,

4. GDZIE MAM WYSŁAĆ ZWROT LUB WYMIANĘ ?

Paczkę wyślij na adres: ul. Przemysłowa 6, 62-030 Luboń,

5. JAK SIĘ DOWIEM, ŻE PRZYJĘLIŚCIE MÓJ ZWROT ?

Kiedy Twój zwrot lub wymiana zostanie odebrana w naszym magazynie, wyślemy Ci email z potwierdzeniem odebrania zwrotu. Cały proces zwrotu i wymiany przeprowadzimy z Tobą poprzez emaile.

6. JAK I KIEDY ZOSTANĄ MI ZWRÓCONE PIENIĄDZE ?

Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób w jaki dokonałeś zapłaty za zamówienie. Jeżeli płaciłeś tradycyjnym przelewem lub PayU to zrobimy przelew na Twoje konto bankowe. Jeżeli płaciłeś za pobraniem, to pieniądze zwrócimy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Pieniądze zwrócimy Ci niezwłocznie po przyjęciu zwrotu, maksymalnie do 14 dni.

7. GDZIE ZNAJDĘ WIĘCEJ INFORMACJI O ZWROTACH I WYMIANIE ?

Więcej informacji na temat zwrotów i wymiany na Dalmatinka.pl znajdziesz w Regulaminie Sklepu

pixel